Nskyhn biz de kışlık ne var ne yoksa kolileyip yolladık, oğlumun kalın yeleklerini berelerini hirkalarini yolladim, erzak kolisi, kızım için aldığımız bezleri yolladık yenidogan ama elbet ihtiyacı olan olur. Allah hepsinin yardımcısı olsun paramparcayiz