merve1650 Merhaba kızlar adetime 7 gün var hcg degerim 38.7 sizce iyimi yükselirmi çok stres yapıyorum
Tubasim merve1650 hayırlı olsun 🙏🏻 Belirtileriniz mi vardı baya bi erken öğrenmişsiniz, değeriniz güzel erken olmasına rağmen
Zelhazmc Hayırlı olsun ☺️ Benim adetimden 2 gün önce 46 ydı doktor 2 gün sonra 2 kat yükselmişse sağlıklı gebeliktir demişti 2 gün sonra tekrarla 🙏
Nisanurr merve1650 adetine 7 gün olmasına rağmen değerin güzel çıkmış bence hadi gözün canım hayırlı olsun 2 gün sonra tekrar yaptır ki sağlıklı mi yükseliyor ona bak 🤗🌸
merve1650 merve1650 teşekkür ederim kızlar ovülasyon testi kullandım ondan tahmin ettim hamile olabileceğimi ondan bu kadar erken öğrendim belirtilerimde vardı