miyasekubra ilk haftalarda kese yada kalp atışı için alttan muayene eder doktorlar genelde yolk sac, kese, yada kalp atışı hafta erken diye görünmeye biliyor o yüzden bir iki hafta sonra tekrar çağırıyor endişelenme. Yani bu haftalarda kötü birşey olacaksa ki sanmam ama buna doktora gitsende çare bulamazsın kendimden biliyorum ama biraz daha haftası 6-7 haftalık olunca herşeyi net duyar görürsün beklemende zaten fayda var yani endişe etme yine de kendini yorma bak ben diğer kaybettiğim bebeklerimden birini 3 haftalık öğrendim 8 haftada kaybettim hiç korkma yat uzan yemene içmene bak bebek kıyafetleri bak oyuncak bak isim bak mesela :)