binnur64 lütfen ama lütfen kaynana, görümce, çocuğunuzun cinsiyeti gibi postlara ara verin ya ne biliyim hiç mi empati kuramıyosunuz deprem olan yerlerdeki insanlarla küçücük bebişlerle elinizden hiçmi bi şey gelmiyo oturun dua bari edin ya LÜTFEN🤲🏻
Sermec27 binnur64 katılıyorum sabahtan beri içim çıktı ağlamaktan bütün Ailem Gaziantepte çok şükür hepsi iyi ama dayanamıyorum bu acıya çok kötü bir durumda şu an tüm Türkiye nasıl böyle duyarsız olabiliyorlar 😞
Baymehal binnur64 gerçekten öyle ben hamile değilim ama hassasiyetle yaklaşıyorum hamilelerin daha çok hassas davranması lazım kaynana görümce vs postları gördükçe yuh diyorum ben her habere ağlarken bunlar nasıl vicdansızlık ister istemez tepki için okuyorum da 🤦🏻♀️
Ebbruc binnur64 Diyarbakır da yaşıyorum gece sallantıyla uyandık ve çok sallandık, 4ten beri ne uyudum ne bişey yaptım sadece iyi haberler almaya çalışıyorum oğlum yoğunbakımda erken doğduğu için ,annem maraşta şuan, geceden beri dua ediyorum sürekli herkes için ve bu insanları asla anlamıyorum
iremcannn1907 binnur64 bu postu açmayı düşündüm resmen. Görsem de okumuyorum şuan ama en azından depremle ilgili postların önüne geçmemesi açısından açılmasın lütfen.
binnur64 Sermec27 kendi ailelerinden bir kişi bile deprem bölgesinde olsaydı eminim çok daha farklı davranırlardı 😔
binnur64 Ebbruc biz sivas’ın ilçesinde yaşıyoruz bizi bile uykumuzdan uyandırdı 4ü geçe ve sallanarak uyanmak gerçekten çok kötü bi şey rabbim tekrarını yaşatmasın bu soğukta evsiz kalanların ve çöken evlerinin altında kurtarılmayı bekliyen herkesin yardımcısı olsun 🤲🏻
Minik1Civciv Ebbruc Rabbim yardımcınız olsun şu mübarek üç aylar hürmetine 😞 çok üzgünüm Rabbim yardımcınız olsun ❤️😞🤲🏽
Kalbiimde2can binnur64 Canim bu merhametle vicdanla alakali bisey benim hic bir akrabam deprem bölgesinde degil ama ordaki insanlara ev acamiyorum sicak yemek yapamiyorum bi faydam dokunamiyor diye burda icim parcalaniyor yurtdisinda yasiyorum ve keske su an oralarda olsam herkesin yardima kosabilseydim diyorum
binnur64 Kalbiimde2can kesinlikle öyle merhametleri zaten yokta belki kendi ailesi olsaydı farklı olurdu diye düşündüm, AFAD’a gönüllü başvurusu açılmış hamileyim başvurup yardımlara gidemiyorum elimden bi şey gelmiyo kan veremiyorum rabbim böyle acıların tekrarını yaşatmasın elim kolum bağlı haberleri izleyip dua etmekten başka bi şey yapamıyorum 😔😔
Ebbruc binnur64 amin amin inşallah, ilk defa bebeğim yoğunbakımda diye şükrettim gece, evde olsaydı o sallantı anında kafayı yerdim sanırım. Allah hepimizin yardımcısı olsun, Allah herkesi ailesine, sevdiklerine sağlıkla kavuştursun 🙏🏻
Kalbiimde2can binnur64 Sorma bende bisey yapamiyorum yapabildigimiz bol bol dua etmek ve maddi yardim 🤲🏻
1anne2bebe binnur64 az önce bunun gibi post yüzünden tartıştım. Gebelik var mı kaçla öğrendiniz diye soruyor. Yav millet sokaklarda. Arabalarda yatıyoruz. Eve giremiyoruz çocuklar perişan. İnsanlar ne halde onlar neyin derdinde! Allah kitap aşkına biraz durun biraz durun !!
Kalbiimde2can 1anne2bebe Ayyy sorma ya sacma sapan sorular bilerekmi yapiyorlar bilmiyorum biride yazmis 4 hafta hamileyim doktora nezaman gitmeliyim diye 🤦🏻♀️ yazcaktim 40. Haftada gidersin acele etme diye 🤷🏻♀️😖
Zeynep_61_70 1anne2bebe sonuna kadar katılıyorum sabahdan beri bu halimlr son hafdalarimdayim.aglamakdan içim çikdi yemek bile yiyemiyorum su dahi içemiyorum ac cocuklarimiz var kardeslerimiz var onlari duusnmekden boğazımdan geçmiyor 😔😔😭😭😭
meleklerin_annesii binnur64 bencede , herkes yasta zaten , hangi şehir olduğunu bilmiyorum ama hastanenin birisinin yenidoğan ünitesi çökmüş diyorlar , kulaktan duyma olay gerçeklik payını bilmiyorum bileniniz varmı?
1anne2bebe Kalbiimde2can ağzıma dolu laf geliyor ama yutuyorum. Dilimden dua eksik olmasın diye. Yollar kapandı ulaşım yok ev zangır zangır titredi hala elim ayağım titriyor. Allah milletimizin yardımcısı olsun. DUA ile 🙏🙏
Allahkahretmesin1 binnur64 dün geceden beri yerde miyim gökte miyim hiç bilmiyorum insanlar burda dedikodu derdinde cinsiyet derdinde
Cerencandan Allahim herkesin yar ve yardımcısı olsun bu karda kışta sokakta göçük altında kalanlara yardim etsin ☹️ insanın elinden bişey gelmiyor kahroluyor millet ne derdinde insanlık kalmamış sıcacık evinde olduğuna sukretmiyor onların yerinde olmak isteyen birsuru insan varken yaziklarina bak yazık çok yazık