Ceylincim 22 haftadayım nezle oldum daha yeni atlatmıştım ilaç almak istemiyorum ağır geçiriyorum ne yapa bilirim ki ya
mysweetbabyy Ceylincim dogal antibiyotik olarak bol bol sarimsak soğan tüketin ıhlamur aynı şekilde keciboynuzu özü tüketin bağışıklık güclensin
Bbcrrr Günde iki bardak geçmeyecek şekilde ıhlamur iç kuzum bende öyle yapmıştım başka türlü geçmiyor, içine ayva at bir de sürekli buhar yap tencereyi suyu kaynat başını havlu ile kapat burnun aksın hep
Bbcrrr Ceylincim tam hastalık havası çünkü valla dikkat et kuzum bende öyle bi an geçmeyecek sandım doğuma ülke gidicem herhalde diye düşündüm ama geçiyor sabır