Fatmaustaa Kızlar merhaba, biz 31+3 haftadayız , sabah saat 10 dan itibaren hep suyum geliyor hastanede yatışımız verildi , bu durumu yaşayan varmı, neler yapılacak ilk gebeliğim ve çok korkuyorum kızıma birşey olucak diye
mysweetbabyy Fatmaustaa kasilmalariniz filan mı vardı neden erken gelmiş su Rabbim vaktinde sag salim kavustursun
Fatmaustaa mysweetbabyy herhangi bir sancım ya da kasılmam yok kanamam da yok , şuan için bişey demiyorlar da doktorlar tahlil yapıldı ilaç verildi bekliyoruz