Kızlar 28+5den merhaba sabah kalktğımda böyle damla gibi kahverengi bir leke vardı iç çamaşırımda ama sabahtan beri takip ediyorum bir daha olmadı ne iç çamaşırıma geçti ne peçeteye ama iç çamaşırın rengiyle karıştırıyo muyum çok tereddüde kaldım bacaklarım ağrıyo belim zaten ağrıyodu bebekler hareket ediyo ama çok sertleşiyolar toplanıyolar bu da 5 dk falan sürüyor bunlar erken doğum belirtisi mi doktor tehliken var dedi ondan beri her şeyi doğurucak gibi hissediyorum piskolojim bozuldu🤷🏻♀️🤦🏻♀️