Arkadaşlar merhaba ilk hamileligim önceden kayıplarim oldu o yüzden biraz tereddütteyim normal olarak 23 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasonum vardı doktor 30 dk boyunca baktı çok ilgiliydi fakat bakarken çok bastırdı beya bı hatta bir ara canımı acıttı söyledim de o da bişey olmayacağını söyledi ama hala karnimin aciso gecmedi ultrasondan çıktığımda karnım kıpkırmızı olmuştu sizce birşey olur mu