Makbulenur Kızlar bugün kontrolüm vardı 37+6 olduk bugün doktor 2 3cm açıklık oldugunu söyledi nst de sancım çıktı belden kasıklara doğru hafif sancım var ne zaman doğum olur ne yapmalıyım yada böyle olup da doğum yapan var mı
Tubatgn Makbulenur Bende aynı durumdayım canım Sancım çıkıyor 2 cm açıklık var evde bekliyorum şiddetlenince gidicem hastaneye nişanımda geliyor parça parça
anne_88 Tubatgn haber et bizi ben dün gördüm de sonra gönderini bulup yazamadım. Merak ettim. İnşallah ikiniz de sağlıkla doğum yaparsınız
bluemom_ Tubatgn benim dün sabah sümüksü beyaz geldi ondan sonra hafif hafif sancı başladı. Dün akşam parça yine geldi. Acaba nişan mıydı o🤭 Kontrolüm yarın öğlen
bluemom_ 36+5’im benimde dünden beri öyle. Yarın kontrolüm var öğlen büyük ihtimal bende de sancı çıkıcak ve açıklık🤭
Tubatgn bluemom_ Benim kahverengi şeklinde geliyo canım takipteyim Herkesin bence farklı geliyor sende takip et
Yldzo13 bluemom_ bende de beyaz sümüksü geldi ondan sonra sancım oldu vajınamda ağrı ve belimde acaba nişan mıydı o
Tubatgn bluemom_ Sancıların şiddetlenirse git hastaneye bende ara ara devam ediyor son raddeye kadar evdeyim Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻
bluemom_ Tubatgn dünden beri ara ara geliyor gidiyor 36+5’im🤭 Devlet takipliyim inşallah açılmam varmı diye bakar doktorum
Tubatgn bluemom_ Bakar canım bende üniversite hastanesi takipliyim çok güzel ilgilendiler benimle. Burada okuyup etkilenme
Aslihanfs 1 haftadır 2 cm açıklıkla geziyorum 😂 39 hafta oldum bakalım beklıyoruz. Yarın yine kontrolüm var.
Besteharun67 Kızlar bugün kontrole gittim çatı muayenesi yapıldı doktor 5 santim açılma var dedi ama sancı yok açılma var bu durumu yaşayan varmı sancısız 5 santim açılmam var evde bekliyorum sadece bel ağrım var şuan ne yapmalıyım