Eveeet sonun da doğurdum ve geldim.. Öncelikle kendim doğumdan önce deli gibi merak ettiğim kadar detaylı anlatmaya calisicam umarım sıkılmazsınız 🤷🏻♀️ Evet gün geldi 31 Ocak sabah 8 buçuk da hastaneye gittim hemen içeri aldılar ama bu sıra da ben nasıl titriyorum korkudan çünkü ben iğne vurulurken bile ağlayan insanım 😂 Neyse belgeler vs imzalandı damar yolu açıldı sonracıma oda numaram verildi önlük ve bone de verildi odamın yolunu gösterdiler gidip hazirlanabilirsin dediler ve gittim hazırlandım gelip nst bağladılar 15-20 DK kadar nst çekildi sonra hasta bakıcılar ameliyathaneye götürmek için sedyeyle geldiler ve ben o sedyeye çıktım boylu boyuna koridor ameliyathane kapısına doğru ilerliyoruz ama ben o sıra da yanımda kimse yok korkudan titriyorum gittik ameliyathane kapısına ve o an geldi girdik ameliyathane ekibi mükemmeldi bu arada çiğli araştırma hastanesinde yaptım dogumumu onu da söyleyeyim:) Neyse ben olduğum sedyeden ameliyat masasına geçerken durakladım ve bı anda ağlamaya başladım korkudan ben yapamıyorum çok korkuyorum diye 😂 anestezi uzmanı aşırı tatlı bı baya ve o kadar ilgilendiler ki elimi bı an bırakmadılar hiç bişey yok korkma söz veriyorum yanında olucaz diye diye o spinal iğnesini vurdular ben bı ay uy yaptım ama yok yani sadece sızlama var asla ağrı yok neyse velhasıl ayaklar hafiften ısındı beni uzattılar masaya ben o sıra da ağlıyorum hiç bişey olmadı hissediyorum diye sonra hemşire yanıma geldi ve dedi ki sonda takıyoruz bu çok acılı bı işlem bunu hissediyomusun hayır acimiyo dedim o zaman bak uyusmussun dedi ben bı rahatladim sonracıma önüm kapandı falan doktor geldi beni o sıra bı konuşturdular falan bı an da doktoruma dedim ki hocam başlamayın hissediyorum daha cümlem bitmeden kızımın sesi geldi ve doktorum gülerek evet evet hissediyosun dedi bı güldük eğlendik 😂 Sonracıma 10 dk sürmeden bebişim çıktı ve karşımda temizlediler hazırladılar ve babasına götürmek için çıkardılar o sırada dikislerim yapılıyordu oda bı yarım saat 40 dk kadar sürdü ve bitti asla ağrı sızı yok çıktık ameliyathane den ve uyusuklugum geçsin diye bı odaya alındım ısıtıcı falan takıldı biraz rahatladım o sırada ağrı kesiciler yapılmaya başladı ağrı falan yok odaya alındım bitti herşey 🤷🏻♀️ Uyusuklugum geçti gel gelelim ayaklanmaya hemşire geldi ayağa kaldırmak için önce sonda çıkacak tabiki çıktı ama asla ne sızı ne ağrı asla hiç bişey olmadı ve ayaklaniyoruz kalktım basım döndü ter attım birden enseden oturur şekilde kaldım ayaklanamadim sonra hemşire ısrar etmedi kendim yapabilirim dedim ve gönderdim sonra yavaş yavaş ayaklanmaya başladım ağrı falan olmadı sadece organlarim hopladi kaydı birazcık😂 Onun dışında bı problem yoktu kalktım gezdim gaz sorunu olmadı ve mükemmel bı şekilde çıktım hastaneden.. Ama eve geldikten sonra bir baş ağrısı tutmuş ki anlatamam 3 gün boyunca asla kafamı yerinden kaldiramadim acillik oldum iğne yapıldı asla kesmedi kahve su hiç bişey yanii… Böyle işte tek olumsuz yanımız baş agrimiz oldu ama geçti gitti çok şükür bebisimiz yanımda elhamdülillah kurtulduk bitti gitti benim gibi korkanlar asla korkmasın herşey çok güzel geçip gidiyor, herkese hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim. sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 😻🌸