GozdeGunduzz Hamileliğin ilk zamanlarında adet sancısı gibi ağrılar yaşadınız mı ara ara kasılmalarım ağrılarım oluyor normal mi
serpil1baby GozdeGunduzz benim 3. Ayıma kadar ara ara oldu ama ilk 2 ay çok olurdu sonra kayboldu birden 3. Aydan sonra kasık ağrısı çekmedim. Bekleyin biraz daha bence🤗 kanama yoksa sorun yoktur.
GozdeGunduzz @serpil1baby teşekkür ederim kanama yok sadece ağrı oluyor gerildim baya siz böyle diyince rahatladım teşekkür ederim