Skrn1 bihterquenn benimde bugün öyle biraz aşşağıda ve küçük gibime geliyor ama bebek hareketlerinde sorun olmadığı için korkmuyorum doğum yaklaştıkça karın aşşağıya inermiş yavaş yavaş annem öyle diyor
bihterquenn Skrn1 ay inşallah hayırlı doğumlar nasip olsun hepimize inşallah sağlıkla kucağımiza alalım meleklerimizi
Aybukekan 38+2 haftadayim her hafta resim çekerdim aynada bu hafta benimde çocuk yerleşmiş kafası doğum kanalına dedi doktor baya assa inmiş midem ve ciğerlerim rahatladı ondanda hissediyorum e tabi assagidan baskı arttı tık yok ne zaman gelir bilmiyorum 🤷