Rumu merhabalar geçmiş olsun. Ben de 13. Hafta serklaj oldum 21+4 de hunileşme başladığını öğrendim daha öncesinde 20 haftalık kaybım olduğu için çok üzüldüm. Fakat burda ve çevremde bizim gibi olanları çok duydum. Çoğu elhamdülillah sağlıkla sonuçlanmış. Ben de 1 haftadır sürekli wc hariç yatıyorum. Size de sakinlik ve sabır tavsiye ederim. İnşallah sağlıkla şu süreci atlatırız. Başlarda çok üzüldüm ağladım falan sonra acaba ağladığım için bebeği daha da ittim mi aşağı diye stres yaptım. Yani size tavsiyem sakin olmanız inşallah geçecek bu süreç🌺