Besteharun67 Kızlar 38. Haftadayım kontrolümde bu sabah doktor 5 santim açılma var dedi ama sancı yok. Aynı durumu yaşayan varmı ne kadar sürede gelir ve sancıyı nasıl anlarım sadece bel ağrım var.