semadrd Cabbar kuzum anasayfadayken solda üç çizgi var oraya bas resim yükle diyor oraya tıkla sonra resmini yükle linki kopyala buraya yapıştır 🥰
Gizmih semadrd yaa ben en son 8 haftada gitmiştim sonraki kontrolde gel %80 li tahminde bulunurum demişti Harun bey tahmin söylemiyorsa heveslenmiyim biraz daha bekliyim 😂
semadrd Gizmih aynı benim ultrason resimime benziyor 😂 az kaldı benimde nasip olursa 1 buçuk hafta sonra gidicez