Bebeğim 58 gün küvezde kaldı o süreçte en çok korktuğum şeylerden birisi de deprem olursa bebeğim ve orada ki diğer bebeklerin sağlık sorunlarıydı az önce instagram da ( ne kadar doğru bilmiyorum ) bi hastanenin yıkıldığını oradaki küvezde ki bebeklerin kurtarılması için çalışmalar yazıldığını duydum. Haberi okuduğumdan beri ağlıyorum içim çok tuhaf oldu. Yanlış anlaşılmasın bütün insanlara çok ama çok üzüldüm ama hastanede yoğun bakım da olan bebekler için resmen kahroldum 😥 haberin doğruluğuna inanmak istemiyorum böyle bir haber okuyan oldu mı ? 😞 kendi başına nefes bile alamayan bebeklerin böyle bit şey yasamasını asla istemem 😞