Nhal1654 dediğim gibi doktorum perinatoloji doktoru 20-21 bize uygun o haftalarda gelebilirsiniz dedi her doktor farklı tabi ultrasonun da bir zararı olmadığını söylüyor doktorlar çünkü ses dalgası ile bakıldığını bebeğin bir radyasyona maruz kalmadığını söylüyorlar kaldı ki biliyorsundur riskli gebeliklerde maalesef her hafta bakılıyor onun için endişe etme 🙏🏻