Merhaba güzel anneler bu zor günde deprem bölgesinde olan bütün annelerin herkesin Allah Yardımcısı olsun🤲🤲 Benim kızımın doğumuna Allah nasip ederse çok az kaldı isim bulamadık babasıyla çok kararsız kaldık. Aybilge koymayı düşündük en son ama biraz farklı bir isim çok bilindik klasik değil. Sizler koydunuz mu kızlarınıza bu ismi ya da etrafınızda var mı diye merak ettim