Mervebakan Kızlar 15 gündür lekelenme yaşıyorum progestan igne ve ilaç kullandım hafıf lekenın rengı açılıyo tekrar geliyor yaşayan varmıı acaba
pembemor25 Mervebakan bende pembe bi akıntı oldu bir kez tekrarlamadı ama sizinki de önemli bir şey değildir korkmayın 😘
Ceroooss Evet canım doktor kırmızı gelmedigi zurece korkmayin diyor ama istersen icin rahatlasin diye doktora git bemde surekli geliyor
pembemor25 Ceroooss aynen kırmızı olmadığı sürece sorun yok diyorlar ama kırmızı akıntı olupta hiç sorunu olmayan insanlar da gördüm bazı doktorlar da kırmızı akıntı da çok gelmediği sürece sorun değil diyorlarmış 😍