SeherBerkman Arkadaşlar iyi akşamlar. İlk bebeğim olacak tecrübesizim siz tecrübeli anneler. Acaba biberon, emzik ve park yatağı hangi marka aldınız ben en iyisi olsun bir tane olsun istiyorum da 😊
sudamlasi SeherBerkman canım her bebek bir olmadığı için en iyi emziği biberonu da alsan bebeğinin keyfine kalıyo🙈yani tutmayabilir sevmeyebilir.Ben avent aldım emziği biberonu inşallah sever
eminedumankaya SeherBerkman biberon emzik bunları weebaby aldım amma marka değilde geniş ağızlı olanlar iyiymiş anti gaz olarak geçiyor park yatak almadım alan dar olduğu için onun yerine teyzemiz beneto nun anne yanı beşiğini aldı ❤️
Esn SeherBerkman park yatak sunny baby tiamo aldık gayet güzel görünüyor emzik biberon avent düşünüyorum
Englishteacher Emzik için henüz araştırma yapmadım büyük ihtimal avent olur Biberon medela yada avent düşümüyorum. Medela özellikle anne memesine çok yakınmış ve bebek anne memesini bırakmıyormuş Park beşik için de kraft calipso düşünüyoruz
acelyamom BerilGzl Dr. Browns biberon geniş ağız mi daha iyi yenidogan döneminde dar ağızlı mi sizce ?
deletedmom734 SeherBerkman biberon avent aldım 1 tane kullanmama gerek kalmasın diye dua ediyorum ... emzik chicco avent aldım park yatak almadım sallanan ufak bir beşik aldım birde oda takımı yaptım.büyüyen beşikli bide.otomatik sallanan ana kucağı alcam
Polo SeherBerkman emzik ve biberon avent aldım Park beşik beneto aldm ama yatağını çok daha kaliteli konforlu yatak alıcam. Onu daha araştırıyorum