SuzanSuzi1 Hanımlar merhaba ben 37 haftalık hamileyim gebeliğin başından beri hibor 5000 kan sulandırıcı kullanıyorum ama.pisayada şuan üretimi durmuş doktorum Enox 4000 günde 2 kez kullanalım doğuma.kadar dedi ben gibi olan iğnesini değiştiren oldu mu acaba
Haticevrl SuzanSuzi1 bende ilk gebeligimde hibor kullandım tee ozaman son haftalarda bulamadığımiz için enox iki tane kullanmıştım bu gebeligimde pıhtılaşma testlerimi önceden yaptırdığım için direk oksapar başladık
SuzanSuzi1 Haticevrl hibor bulmak gerçekten zor firmasi da üretim konusunda sürekli aksaklıklar çıkarıyor Allah sonumuzu hayr etsin