Ebrarliva merak etmeyin birsey olmaz amniyon sıvısı koruyor. Su anda hastanelere gidip hem kalabalık olan insan yüküne yük eklemeyin. Hem de sizde mikrop kapabilirsiniz sonucta insanlar canla başla ugrasıyor. Sizin hiç aklınız kalmasın. Bebeginiz iyidir Allahın izniyle