Merhaba oncelikle boyle bir gonderi yayinlamak yasak mi degil mi bilmiyorum ama yasaksa kaldirilabilir hic sorun degil. Maalesef ulkemizde dun gece cok buyuk bir deprem yasandi ve insanlar evlerine bile giremiyor suan. Hemen hemen her sehrin belediyesi yardim tiri cikariyor elimizden geldigi kadar bizde yapabiliriz inanin benim elimden cok az gelir diyip yapmamazlik yaparsak o zaman hic olmaz ama damlaya damlaya gol olur. VE KESINLIKLE BELEDIYE YA DA VALILIK DISINDA YARDIM GONDERMEYE KALKMAYIN. Benim yasadigim sehrin paylastigi ihtiyac listesini paylasiyim size.
-Battaniye
-Bot
-Mont
-Atkı
-Bere
-Termal İçlik
-Kadın pedi
-Islak Mendil
-El Feneri
-Pil Uyku Tulumu
-Tüplü Isıtıcı
-Bebek Bezi
-Bebek Maması
-Büyük Minder
-Powerbank
Lütfen benim elimden şu kadar az gelir demeden birşeyler yapalım, inanın benimde elimden en fazla 2-3 paket bez mama ıslak mendil çıkar ama o durumda ben ve ailemde olabilirdim. VE KESİNLİKLE KİMSEYE İRTİBAR ETMEYELİM SADECE BELEDİYE VE VALİLİK. Rabbim yardımcımız olsun.