QBuse1123 Arkadaşlar doktorum progestan 200 mb hap vermişti daha önce bir kutuyu bitirdim sabah akşam içiyordum. 2. Kutuda ise 3e çıkardı sabah öğle akşam, akşam sa fitil olarak kullanmami söyledi kullanılan var mı acaba .
Sevvl QBuse1123 ben 2 doz fıtıl alıyprum ağızdan almasan daha iyi uyku sersemlık yapıyor ayrıyeten vajınal daha etkılı
AyFa1608 QBuse1123 evet canım progestan öyle zaten aynı ilaç hem ağızdan hem vajinal kullanılabiliyor. Ben fitil şeklinde kullanıyorum. Doktorum ağızdan alırsan sersemlik baygınlık yapar hemde vajinal daha etkili ağızdan bi işe yaramaz dedi. Şükür faydasını da görüyorum.
afyonluanne03 Bende fitil olarak kullanıyorum. 2. Defa basladım. Kanamam oldu insallah iyi olur hepimizin sıkıntısı