Busraaa1014 Merhabalar kimyasal gebelik geçirenler kanamanız ne kadar zaman sürdü ve nasıl geçti bilgi verir misiniz
Sudesu_1 Busraaa1014 canım aynı adet süresi gibi sürdü 6 7 gün ve ilk günler pıhtı şeklinde çok kanamam oldu başka değişik birşey yoktu aynı adet tarihimde adet olmuştum
minikmucizeemaak Busraaa1014 adetim 5 gün sürer bu sefer 6 gün sürmüştü aynı adet gibiydi pırtılı falan değildi bir ili kez fazla ağrım oldu ama asla dayanamıcak gibi bi ağrı değildi
Busraaa1014 Sudesu_1 Benim biraz farklı 4 gün kanamam oldu pıhtılı durdu 5 gün kadar sonra 3 gün tekrar oldu yeni yeni bitmek üzere
Busraaa1014 Ben_bir_anne_miyim Ağrım çok fazla olmadı ama kanama 4 gün olup bitip tekrar başlayınca korktum bi bugün doktora gidecektim fakat hava kosullarindan dolayı gidemedim