Sulte benim hıc bı zaman 5 olmadı ikiz gebelik başladığımda bile 3.6 ydı ilk defa duydum yanı bu doktorlar da ayrıca serklajlık bosey yok canım 2.5 altı serklaj olur korkma yanı ve rahım kısalıp uzayan bisey 30 haftalık 3.3 çok dok iyi diyor doktorum düşün korköa yanı