Elizveannesi Dilanburak 5+2 ile bugün kese +bebek+kalp ritmini gördüm çok şükür. Cihaz ses vermedi, ama o ritmi görmek bile bana yetti bin şükür. Darısı bekleyen tüm annelere olsun🤗🤰
Gns Dilanburak Dilanburak tesekkurler! Sizinde; Evet duyduk her sey normaal mis, 20 gun sonra yine randevum var 👶
Elizveannesi Dilanburak 2. Ama İlk çocuğum 6 yaşında erkek. 3 sene önce Bi düştüğüm var. Kürtaj olmadım. Şimdi 5+2deyim.. Rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun🙏