İyi günler arkadaşlar.bugun kontrolüm vardı gittim ancak bebeğim 36+0 olması gerekirken 32 haftalık geldi bütün ölçümleri 4 hafta geri çok korktum .suyu plasantasi vs heeseyi gayet iyi ben gelişim geriliği mi var dedim doktor ben minyon olduğunu düşünüyorum dedi seni yakın takip edelim dedi korkma dedi haftaya tekrar çağırdı tabi hamilelikten nts de bile ağladım oğlum minyon mu geri mi korkuyorum .rahmimin aşağısında kasılmalar oluyor .kemiklerim ağrıyor erken doğum olur mu sizce lütfen bilgilerinizi paylaşın çok korkuyorm