Kızlar bugun 14+1 ama belırtılerım hiç yok ara ara sıfdetlı baş agrısı onun dısında kasık agrısı batma yok goguslerdekı hassasıyet gıttı bılmıyorum belırtılerın olmaması cok korkutuyor gebelıgımın basından berı bulamtı vs yasamadım karnım yumusak benım gıbı olan var mı şuan agrı sızısı olmayan lutfen yazın😔rahatlatalım bırbırımızı