Merhaba anneler ben hamilelik öncesi kan pıhtılaşma yaşadığım için 18 haftalik hamileyim hala ocsapar kan sulandirici igne kullanıyorum ama çok ciddi Bi sıkıntı oluyor hem çok pahalı bir igne hemde sağlık ocağı doktoru yazmiyor 10 günde Bi kadın doğuma da gidemiyorum ozel oldugu icin bu sorunu yaşayan var mı aranızda