Peri_kizi Kızlar bugün ayrıntı ultrason a girdim doktora sonucu gösterdim böbrek çapının büyük olduğunu söyledi sıkıntı olur mu aranida bu durumu yasayan varmı 23+4 haftaligiz
Hazalert Peri_kizi canım kaç çıktı hatırlıyor musun? Bizimde biri 3.8 çıkmıştı. Doktor sınırda 27. Haftada tekrar gel demişti. Sonra 27. Haftada gittiğimizde normale dönmüş haftasına göre sorun yok demişti.
EsenCebeci Bendede var arada ağrı oluyor. Çok aşırı ağrın yoksa birsey yapmaya gerek yok dedi. Doğum sonrası düzeliyormuş doğumdan bir ay sonra kontrole gel dedi
Peri_kizi Hazalert söylemediler canım sadece böbrek çapı büyük dedi her geldiğinde hatırlat bakalım dedi sadece doktor
Hazalert Peri_kizi bebek idrarını tuttuğunda da anlık yüksek çıkabiliyormuş canım canını sıkma düzenli kontrolde netleşir inşallah