Betulll1996 Kızlar 23 haftamdayım inanılmaz bir baş ağrım var ve tansiyonum hep düşük çıkıyor basına gelen varmı tuzlu ayran içiyorum falan ama başka bilgisi olan anneler yardımcı olursa sevinirim
2022Mom2022 Betulll1996 tatlı şeyler ye biraz o an canım birde gerçek kaya tuzu kullanman gerekiyor diğer tuzların maalesef etkisi yok
yesmaydn Betulll1996 baya düşük çıkmış canım benim genelde hep 9-5 yada 9-6 çıkar düşük ama gebelikte düşük olması iyi dediler hep bana. Kendini kötü hissettiğin zaman sadece tuzlu ayran iç dedi doktorum başka birşey önermiyor
Betulll1996 yesmaydn ay gözlerim ağrıyor kuzum başım ağırlaşmış evde tekim bayılırım falan diye korkuyorum yatıyorum
yesmaydn Betulll1996 böyle durumlarda yalnız kalmamaya çalış canım düşer bayılırsın Allah korusun . Sürekli takip et artık tansiyonunu ben öyle yapıyorum tansiyon aletim elimin altında hep
Betulll1996 yesmaydn ay zaten eşim var kuzum oda aklı bende kalarak gidiyor annem uzakta kayınvalidemde yaşlı zaten olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum allah yardımcımız olsun bacım senin kaç haftalık
yesmaydn Betulll1996 Sağ Salim kucağıma aldıktan sonra tamamdır işte 😌 Umarım sende sağ Salim kucağına alırsın bebeğini canım 🙏
glnrmom Benim de hep 9.4 9.5 9.6 çıkıyor doktor çok da sorun olmaz dedi yine de tuzlu ayran içiyorum her gün işe yaramıyor ama içiyorum tansiyon aleti aldım her gün ölçüyorum