MASALMYRA Kizlar zorlanan var mi benim gibi,kizimin gelmesine az mi kaldi ne:))?ne tur sinyaller aliyorsunuz?
Hdamla MASALMYRA İstanbul’da değilim ama aynı haftadayız diye yazmak istedim :) 2-3 gündür bebeğim bir tarafa toplanıyor canımı acıtıyor, bel ağrılarım yoğun bir şekilde var yarın kontrolüm var. Onun dışında bugüne kadar nerdeyse hiç problem yaşamadım Allah’a şükür 😊 siz nasılsınız ?
MASALMYRA Hdamla ehh diyelim,us yerinde son 2 gunum,artik insanlara thammulum kalmadi pek ,sabredemiyorum...Gece 3 4 kez uyaniyor,sebepsiz uyuyamiyorum,karnimda da ara sira taslasma var,onun disinda hersey iyi :))
Hdamla MASALMYRA maşallah 😇😇 Hamilelik bende de aşırı sinir yaptı çok sakin bir insandım 😊 sertleşme bende de oluyor işte çok rahatsız edici oluyor benimki Alanya’da yaşıyorum ben 😇