Kızlar sizlere anlatmıştım 16 aralıkda regl gördüm en son kimyasal yaşamıştım onun kanamasıyla beraberdi. Bir daha adet olmadım beta vs negatifti. 2 sinde doktora gittim bir yumurtam büyümüştü doktor bugün için kontrol istemişti. Dademin çıktım doktordan yumurta aynı büyüklükteymiş. 1 hafta içinde adet olmazsan bir daha beta baktır negatifse Duphaston diye bi ilaç verdi ona başla dedi. 5 gün iç eğer onu içip de adet olmazsan yine gel dedi. Matofin diye şeker ilacı vermişti, ona devam ediyoruz gebelikte de ilk 3 ay devam edeceğiz dedi. Bende duphastona beklemeyip şuan başlasam mı diye düşünüyorum, çünkü en son 16 Aralık da adet oldum eğer olsaydı belli olurdu diye düşünüyorum. Sizlerin tavsiyesi var mıdır