Hepimize geçmiş olsun Allahım yaralılara şifa vefat edenlerin yakınlarına sabır versin. Bende Mardin deyim ilk kez bu kadar kötü ve şiddetli hissettim. İlk düşündüğüm bebeğim oldu stres ve korkudan kasıkta ağrılarım arttı. Umarım hepiniz iyisinizdir rabbim herkese şifalar versin 🙏