Çok kötüydü görüntüler. Ben başka ülkede bu kadar etkilenip üzüldüysem orda olanları düşünemiyorum bile. Rabbim yardımcınız olsun. Enkaz altında olanlar tez zamanda kurtarılırlar insAllah. Allah bir daha yaşatmasın, dışarıda kalanların yardımcısı olsun 😔