Annekuzusu_1 doğuma alınmak için belirli bir cm açılmanın olması gerekiyor diye biliyorum.2 cm acılmayla gitmistim doğum değil diyip hastanedekiler yollamıstı.3 saat sonra sancım artınca tekrar gitmiştik.sancılar geldikçe ben yürüyüp, hareket yaptım.o anda 4 cm oldugunu gorümce açıklığın hemen doğuma alıyoruz dediler.dogum anında suyum geldi ve suyum gelince bi baktım bebek de doğmuş.dilerim sizinde bi avazda doğuracağınız bir doğumunuz olur.sağlıkla ve güzellikle inşallah🙏