Kızlar depremde öyle çok korktum ki kızıma bir şey olacak diye sarsıntıya hisseder hissetmez odasına koştum kolona dayandım kızımla çok çaresizlik o sarsıntı hiç hiç neye çeken sandım dolap gitti geldi ev başımıza yıkılacak gibiydi Allah yavruluarmızı korusun çok kötü kasığım ağrıyır ne yapacağımı bilmiyorum