Makedonsko_devojce1213 Merhaba kızlar ben transferin 10. Gunü kan vermiştim 61.4 çıkmıştı bugün transferin 12.günü 159.6 çıkmış yükselmesi nasıl iyimi varmı gebelik acaba 🙏🏻
Tug_34 Makedonsko_devojce1213 tabikide harika bir yükselme 😍 hayırlı olsun hamişsin, rabbim kucağına da almayı nasip etsin 🙏🏻
Makedonsko_devojce1213 Asyos34 teşekkür ederim 9 unda normalde test günüm ben dayamadim erkenden verdim artık doktor ne zaman dicek bilmiyorum 🤲🏻🌸
Makedonsko_devojce1213 nur34_ teşekkür ederim canım amin inşallah Allah’ım isteyen herkese Hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻🤲🏻