Arkadaşlar 4 gün önce perşembe kan testi yapmıştım. Negatifti ama sonradan baktım ki yumurtlamadan daha 10 gün geçmiş. Bugün yumurtlamanın 14. Günü, 10. Günde çıkmaması normal mi?
Heyecanla bekliyorum. Geçen yıl bu ayın 8 inde kimyasal gebelik geçirerek düşük yaptım 😔 olursa tem 1. Yılda müjdemi alıcam inşallah 😍