Cakarebru55 Ben 31.haftadan sonra ne sursemde catlamaya basladım 34 oldum simdi gobek bolgem okadr nemli tuttugum halde felaket kasiniyor
Kahyaasena Cakarebru55 25+5 im 17 nci haftada catlamaya basladim heryerim mahv oldu kremler işe yaramıyor derim çok ince hassas hergun çatlıyor resmen moralim bozuldu ya
Edafmo Cakarebru55 ben 6ayımda başladım çatlamaya. En başından beri nemlendirin bol su içtim çok dikkat ettim ama harita gibi mosmor çatlak her yerim. Malesef vücut yapısıyla alakalı bişey 🥺
Hallerimvarbenim Cakarebru55 Bence yapısal ya bende hafta bir sürdüm yada sürmedim hiç çatlağım olmadı 38. Haftaya giriyorum
Cakarebru55 Kahyaasena benimde öle ya gobek cevremde hergun bi kirmizi cizgiyi gordukce moralim bozulmuyor degil😥
Eceecim Cakarebru55 33 e giricem hala çatlamadım. Ama karnım haftama göre küçük belki onun etkisi olabilir. Çatlak ürünlerini çok düzenli kullandığım söylenemez. Ama çok su içiyorum günde 3 lt gibi belki o etkili olmuştur 🌸