Slaedz Kızlar yeni uyandım herşeyi yeni gördüm bazı illerde hissedilmiş ama Ankara’da hisseden var mı oldu mu deprem?
hukukcuanne_06 Slaedz ben bi şey hissetmedim sabah uyanıp doğudaki arkadaşlarım grupta konuşunca öğrendim 😟
[silindi] Slaedz iki kedim var deli gibi koşturdular hissettikleri için bnde hiç anlamadım ve o saatte hep beraber uyanıktık Yenimahalle de oturuyorum hissetmedik biz
[silindi] Slaedz eşimin ailesi osmaniye ve adanada onlar çok hissetmiş çok kötü olmuşlar Allahım beterinden korusun inşallah
Tubatgn Slaedz Ben hiç hissetmedim kaç gündür doğum sancısı çekiyorum ölü gibi uyumuşum siz hissettiniz mi