Mminikmucizemm 3 litre su ic muhakkak cok onemli.. sana bakbilecek biri varsa hatta en guzeli, sen yat dinlen yorma kendini. Doktorun izin verdiyse de yemek vs yapmaya, sen yine de ayakta kalmamaya calis, hemen uzan, amacimiz yercekimine yenik dusmemek..
ben dusumu bile tabureye oturarak aldim.. ama senden kotuydu benim durumum hunilesme falan vardi.. ona ragmen bugunleri gordum cok sukur.. sen elinden geleni yap esinden destek al canim hicc korkma Allahin izniyle dogum hikayeni okucaz 😘