Daha oncede nisanim geldi diye post acmistim sonrasinda aksama kadar adet sancisi gibi agrilarim oldu.Dayanilmaz derecede degildi,evde bekledim ve sancimin siddeti artinca hastaneye geldim.8 cm acikligim varmis herkes şok oldu hic mi aci hissetmiyorsun diye.Bebegim 30 dakika icinde dogdu fakat kesi yapmadiklari icin asiri yirtigim oldu.Dikislerim 1 saat surdu,dogumdan beterdi benim icin.Makata kadar yirtigim var,sanirim 12 tane dikisim var.Umarim cabuk toparlanabilirim,dualarinizda bana da yer verirseniz sevinirim.