Arkadaşlar 25+2 serklajlı gebeyim bir tane erken doğum kaybım var. Fakat bugün aşırı kasılma yaşıyorum. Bebek baş aşağı idi makat geliş olmuş. Ama hiç bu kadar şiddetli ve uzun süren kasılmam olmadı.Serum ve 4saatte bir adalata rağmen tam anlamıyla kasılma bitmedi devam ediyor.Hastaneye yatış yapıldı.Dualarınızı bekliyorum 🙏🏻 Bunu yaşayan oldu mu ?