Arkadaşlar Vajinusmus tedavisi gördüm şuan hamileyim 38+5 devlette takipliyim Vajinusmus tedavisi gördüğüm doktor sezaryen senin için uygun olanı psikolojin acısından dedi ama devlet zorunlu olmadığı sürece sezaryen yapmıyor ne yapmam gerek bilgisi olan var mı