Tugce96kk İyi geceler kızlar sezeryan doğum yaptım bebegım 2 buçuk aylık regli olmaya başladım normal mi
Ales18 Kırkım çıktıktan 2 hafta sonra başladı benim de. Önce az oldu sonra çoğaldı. Hala da emziriyorum sütte azalma olmadı