Zeynepcelik45 Vajinamda kaşınma var ve yanma çok acıyor ne yapmam lazım enfeksiyon vardı ilaç kullanıyorum ama değişen birşey yok kaşıntı yüzünden maffoldum yaşayan varsa nasıl geçirdi ne kullandı yazabilirim çok utanarak söylüyorum kusura bakmayin
Sellmaseellma Zeynepcelik45 kaşıntı için travazol varsa kullanabilirsin benimde olunca kullanıyorum anında kesiyor kaşıntıyı
dilinkopsunemi-bisus Zeynepcelik45 çok aşırı yakıyor ama ben pamuğa az bi sirke sürüp silmiştim sonra da bol ılık suyla yıkayıp travazol krem sürdüm geçti
Zeynepcelik45 aren6161 çamaşırlarımı hiç utulemiyorum alışık değilim bol su içiyorum ve değiştiriyor camasirlarimi da
aren6161 Zeynepcelik45 travazol mantar ıcın berılmıstı bana gebe deılken kullanmıştım doktorunuza danışın tabıkı
Sellmaseellma Zeynepcelik45 sorun yinede ya bunu verir ya da jel verecektit bende kullandım bir zararını görmedim geçmiş olsun
aren6161 Zeynepcelik45 kurtulana kadar alışkanlık galıne getır en azından daha çabuk geçer etkılı olur hamılelıkte sıkıntı enfeksiyon sonuçta hemen geçer ınsallah gecmısolsun