Merhaba kızlar 33+2 günlükken dr kontrolüm vardı Rahim agzi 19 a düşmüş diye dr bana yatis verdi ciger geliştirici iğneler sanci kesici haplar.Aksama doğru biraz iyi gibiydim ama gece yarısından sona sancilari kesemediler hic bir şekilde.Sabahina en yakin fakülte ye gonderildim.Rahim agzi 2 ml dusmusdu ve herşeye rağmen kesilmeyen sancılar yüzünden acil ameliyata alındım.Bebeklerim dogdu çok şükür genel durumlari iyi kuvezdeler.Bende toplanamaya çalışıyorum.Hep burdan doğum hikayelerini okurdum benimki nasıl baslicak acaba derdim.Bir anda oluyomus hic beklenmedik bi zmnda