Merhaba hanımlar doktorumdan memnun değilim doğumuma son 4gun falan kaldı ultrasonu da cok eskı bebegımın tam kılosunu hıcbır zaman soyleyemedı aşağı yukarı lafı yaptı hep baska hastaneye gorundum cocugumun kılosunu vb seylerını ogrenmk ıcın,pekı 4 gun kaldı sımdı baska hastaneye gıtsem sadece kılosunu ogrensem bebegımın son kez olarak yanı değer mi sizce yoksa doğunca zaten ogrencenksın dıyormusunuz sizce napmalıyım ?